info@allinpackaging.nl +31 85 888 9583

FAQ

1. Wat houdt MOQ in?

MOQ is de minimale bestelhoeveelheid. Dit is de minimaal te bestellen eenheid producten.

2. Wat is de MOQ van dit product?

De MOQ voor onze groothandelproducten zijn te vinden op onze webpagina. Als u dit niet vindt, dan helpt één van onze vertegenwoordigers u graag verder.

3. Zijn de MOK's hetzelfde voor elk product?

De MOQ variërt voor elk product. Daarbij is het aantal producten op voorraad altijd bestelbaar zonder een MOQ.

4. Kan ik een hoeveelheid onder de MOQ bestellen?

Als een product een MOQ heeft, dan kan er niet onder deze hoeveelheid worden besteld. Als u graag een bestelling met een kwantiteit onder de MOQ bestelt, gelieve te kijken naar producten die we op voorraad hebben.

5. Kan ik het product nog steeds kopen als deze niet op voorraad is?

Absoluut! Als een artikel niet meer op voorraad is, kunt u deze nog steeds bestellen. Spreekt u alstublieft met één van onze verkoop vertegenwoordigers voor meer informatie.

6. Verstrekken jullie proefmonsters?

Absoluut! 

7. Hoe kan ik een proefmonster bestellen?

U kunt proefmonsters direct van onze website bestellen door simpelweg te klikken op de 'sample aanvraag' knop. Deze staat onder de bestelknop. Als alternatief kunt u ook één product in uw winkelwagen stoppen en door het bestelproces gaan.

8. Heeft u een brochure of catalogus?

Op het moment hebben wij helaas geen brochure of catalogus. Desalniettemin kunt u een kijkje nemen in onze webshop, waar u al onze producten kunt vinden.

9. Hoe kan ik iets bestellen wat niet op voorraad is?

U kunt nog steeds artikelen bestellen die niet op voorraad zijn. Deze producten hebben dan een MOQ. Neemt u voor meer informatie gerust contact op met één van onze verkoop vertegenwoordigers.

10. Hoe kan ik lage hoeveelheden bestellen bij een product afkomstig uit een groothandel?

Als het product alleen via de groothandel beschikbaar is, kunnen wij deze niet verstrekken onder de MOQ.

11. Verstrekken jullie standaard een dop bij een fles?

Dit is alleen het geval als het een set is. In de meeste gevallen is dit niet zo. 

12. Wat betekenen de codes in de omschrijving, zoals 24/410? 

De codes in de omschrijving zijn niet de productcodes. Dit zijn de maten van de nek van een fles of dop. In dit geval verwijst 24 naar de diameter in millimeters, terwijl 410 verwijst naar de lengte van de draad.  

13. Is dit artikel beschikbaar in een andere grootte of kleur?

Onze artikelen zijn vaak in meerdere maten beschikbaar. Voor meer informatie hierover kunt a altijd contact opnemen met ons verkoopteam.

14. Zijn jullie producten al klaar voor gebruik?

Onze producten zijn nog niet gebruiksklaar. Dit is de verantwoordelijkheid van de eindafnemer.

15. Zijn jullie producten geschikt voor eten?

Wij verstrekken een ruim aanbod van verpakkingen, welke grotendeels ideaal is voor voedselwaren. Als u interesse heeft in bepaalde producten en niet weet of hier voedingswaren in bewaard kunnen blijven, neemt u dan gerust contact met ons op. 

16. Hebben jullie een technisch gegevensblad of een technische tekening?

Voor het meerendeel van onze artikelen hebben wij een technisch gegevensblad en een technische tekening. Voor verdere informatie hierover staan wij telefonisch en via mail tot uw beschikking.

17. Ik ben op zoek naar een product welke niet op jullie webshop staat, kunt u mij deze verstrekken?

Als wij op het moment een product waar u geïnteresseerd in bent niet verstrekken, zijn wij desalniettemin bereid om u te helpen met zoeken. Als u dit graag wilt, dan kunt u ons de productspecificaties toesturen en helpen we met zoeken.

18. Is er een mogelijkheid om telefonisch een bestelling te plaatsen?

Desondanks we u telefonisch van hulp kunnen zijn, kunnen bestellingen of betalingen niet op deze manier geaccepteerd worden. Stuur ons alstublieft een e-mail en onze verkopers kunnen een proforma factuur opstellen.

19. Wat zijn jullie betalingsmethoden?

Wij hebben drie betalingsopties: bankoverschrijving, wirecard en paypal.

20. Bieden jullie levering op de dag van bestelling aan?

Levering binnen een dag is mogelijk. Het is afhankelijk van de gewilde hoeveelheid evenals of het product al dan niet op voorraad is. Gelieve contact met ons verkoopteam op te nemen bij verdere vragen.

21. Wat zijn de levertijden van jullie producten?

Als de producten op voorraad zijn, kan de levertijd slechts een paar dagen zijn. Volgt u alstublieft de volgende link voor meer informatie: http://allinpackaging.nl/shipping.html. Daarentegen verschillen levertijden betreffende groothandelaren, wat alleen gebeurt als producten niet meer op voorraad zijn. Als u hier meer informatie over wilt hebben, dan kunt u een mail met de productcode naar ons toe sturen en kijken wij het voor u na.

22. Hoe kan ik er zeker van zijn dat een dop op de fles past?

Het geheel is bijpassend wanneer u op de webshop dezelfde nekmaten kiest voor de fles en de dop. Als een fles bijvoorbeeld een nekmaat van 18/410 heeft, dan zal een dop met 18/410 als maat er op passen. De filters op de webshop kunnen u hierbij helpen. Als u de fles al in bezit heeft en de nekmaat niet weet, dan kunt u de diameter opmeten met een liniaal.

23. Verstrekt u kortingen?

Door het jaar heen hebben wij geregeld acties. Diegenen met een abonnement op onze nieuwsbrief hebben  zo nu en dan automatisch ook toegang tot kortingscodes. Uzelf abonneren op onze nieuwsbrief kan via de volgende link. http://allinpackaging.nl/newsletter.html

Laden…